کیک و کلوچه
خانه / بازرگانی احمدبیگی / روشهای اینترنتی فروش محصول در بازرگانی احمدبیگی

روشهای اینترنتی فروش محصول در بازرگانی احمدبیگی

روشهای اینترنتی فروش محصول در بازرگانی احمدبیگی

 

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم بهتر است تعریف کاملی از روشهای اینترنتی فروش و بازرایابی  ارایه دهیم به  عبارتی دقیق تر بازاریابی طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا (The American Marketing Association)و آخرین تعریفی که از بازاریابی در سال ۲۰۱۳  تصویب نموده  است:

بازاریابی، مجموعه­ ای از فعالیت ها و فرایندهای ایجاد، انتقال، ارسال و تبادل هر آنچه که برای مشتریان، ارباب رجوع،شرکای تجاری و در کل برای جامعه ارزشمند باشد، است

بازاریابی یا همان مارکتینگ با یک ایده جدید یا یک محصول نوآورانه آغاز نمی­ شود، بلکه نقطه آغاز و پایان هر کسب و کاری بازاریابی است و محوریت بازاریابی را نیز مشتری (Customer) تشکیل می دهد.

 

نماد سازمان بازاریابی امریکا

 

 

با توجه به بررسی های انجام شده در طی این ۱۰ سال بازرگانی احمدبیگی به این نتیجه رسیده که بهترین سیستم برای بازاریابی محصولات در آینده نه چندان دور ،سیستمی است که بر پایه روشهای اینترنتی فروش بنا نهاده شده باشد.که میتوان از این سیستم بدون محدودیت زمانی و مکانی استفاده نمودو قابلیت مدیریت  و هدایت در هر زمان و به هر روشی را داراست.

این روش سیستم هایی که امروزه بر پایه تکنولوزی اینترنتی بنا نهاده شده وکشورهای توسعه یافته دهها سال است که در حال استفاده از آن هستند .

دیجیتال مارکتینگ و یا اینترنت مارکتینگ در بستر اینترنت قابل دسترس در تمام دنیاست که نه محدودیت زمانی دارد و نه مکانی،بنابراین ما بر آن شدیم تا از این تکنولوزی در سیستم خود نهایت استفاده را ببریم

و با تلفیق بازاریابی اینترنتی و سیستم سنتی و اینترنتی گام بزرگی را در جهت  بدست آوردن رضایت مشتری هایمان برداریم که در اینده با این سیستم فروش بیشتر آشنا خواهید شد

 

بازرگانی احمدبیگی و دیجیتال مارکتینگ

 

 

چرا ترکیب بازاریابی دیجیتال و روش های سنتی؟

 

قدرت تکنیک‌های بازاریابی سنتی را نباید دست کم گرفت . امروزه با پیشرفت حیرت‌انگیز تکنولوژی،مسیر بازاریابی کسب‌و‌کارها برای مخاطبان‌شان برای همیشه تغییر یافته است.

شبکه‌های اجتماعی با ۴۶/ ۲ میلیارد کاربر، ستون فقرات هر کمپین بازاریابی موفقی شده است. آنها شما را قادر می‌سازند تا

  1. دنبال‌کننده‌های خود را نسبت به برندتان متعهد سازید، بازخورد فوری از آنها دریافت کنید
  2. آنها را برای خرید به وب‌سایت‌ها هدایت کنید
  3. اطلاعات را در لحظه به آنها انتقال دهید

اما هرگز نباید فراموش کنید که مردم هنوز

  • تلویزیون تماشا می‌کنند
  • روزنامه می‌خوانند
  • بیلبورد ها را میخوانند
  • و در خیابان آگهی و تراکت می‌گیرند

خواندن روزنامه

پس می‌توان گفت همه در فضای آنلاین حضور ندارند.این دلیلی است که نشان می‌دهد چرا گاهی این روش‌های بازاریابی سنتی است ،که گاهی نرخ‌های تبدیل بزرگ‌تری از کاربر به مشتری را ایجاد می‌کند.

پس جای شگفتی نیست که کلید راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی موثر در ترکیب این دو نگرش نهفته است.

دیدگاه ما نیز در بازرگانی احمدبیگی بر این اساس است.روشهای سنتی بازاریابی هنوز کاملا منسوخ نشده اند و اینترنت و مارکتینگ بر پایه آن هم با تمام پیشرفت سریعی که داشته هنوز نتوانسته تمامی مشتریان را تحت پوشش قرار دهد.

پس ترکیب این دو سیستم بازاریابی میتواند بسیار مفید بوده وکارآمد عمل نماید.

 

بازرگانی احمد بیگی و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیک و کلوچه